30 lis 2014

[Konkurs] Andrzejki w śnieżną noc

Być może za oknem nie ma śniegu, ale z całą pewnością jest mróz. No i są andrzejki.
A ja chciałabym oddać Wam coś, co z całą pewnością przywiedzie do Was śnieg.


Do wygrania jeden egzemplarz w Śnieżną noc ufundowany przez wydawnictwo Bukowy Las.
Udział w konkursie może wziąć każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski. Wystarczy zostawić zgłoszenie i przesłać odpowiedź konkursową.

Zgłoszenie musi zawierać chęć wzięcia udziału w konkursie i adres e-mail. Zgłoszenia zostawiacie w komentarzu pod tym postem.

Odpowiedź na zadanie konkursowe wysyłacie na mojego maila: himitsu@vp.pl w temacie wpisując Konkurs andrzejkowy.

Zadanie konkursowe:

Ponieważ konkurs rozpoczyna się w andrzejki, właśnie z tym dniem będzie związane zadanie. Przedstawcie mi Wasze wróżby z wosku! Zdjęcie i opis albo film. Możecie zrobić to w dowolny sposób, ważne żeby odpowiedź zawierała te dwa elementy widok wróżby + jej opis. Na przykład:

To moje trzy wróżby.

Ta kojarzy mi się z rekinem albo syreną, więc może to znak, że powinnam oglądać One Piece'a, czyli skończyć to, co zaczęłam. Albo z małpą... tak z włosów. Albo z ptakiem, niosącym coś w dziobie... A nawet z duszą opuszczającą ciało!

Ta kojarzy mi się z pokemonami. Konkretnie dwoma. Niestety nie pamiętam, jak nazywał się jeden z nich, tylko tyle, że jego ogon to była łapa, a ten drugi to Mew. Więc może to znak, że powinnam przypomnieć sobie dzieciństwo.

Ta przypomina ni mniej ni więcej tylko małego, słodkiego Obcego <3. I to pewnie znak, żebym w końcu obejrzała Prometeusza!

Nagrodzę najbardziej kreatywną odpowiedź!

Konkurs trwa do 14 grudnia!

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to pierwsze to wiewiórka, drugie to grzechotka a trzecie to odwłok skorpiona... ale jak kto patrzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwłok skorpiona mi się podoba, grzechotki też się tam dopatrzę, ale jakim sposobem w pierwszym dostrzegasz wiewiórkę, to nie mam pojęcia :P.

      Usuń
    2. no ale taką nie wiewiórkę z prawdziwego zdarzenia, ale z tego anime eeeee co było tyyylu braci i jedna "siostra", no sama przyznaj! Nie na tym zdjęciu co jest osobno, ale na tym grupowym to akurat!

      Usuń
    3. Juli. Ale nope.

      ...chociaż...

      Usuń
    4. Tak właśnie on! I serio to moje pierwsze skojarzenie jak go zobaczyłam! Za to za licha nie widzę tam rekina ani syreny... - ewentualnie rybę albo żółwia... :P

      Usuń
  2. Ta druga wróżba też ma coś w sobie z Pokemona :D Dla mnie wygląda jak smok ;)
    U mnie też od tygodnia konkurs fotograficzny :D http://zakladkadoprzyszlosci.blogspot.com/2014/11/bardzo-swiateczny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chętna! :D Już ślę maila.
    elzbietaszaranek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń