4 paź 2012

Emily Dubberley - Talia miłości






Autor: Emily Dubberley
Data i miejsce wydania: 2011, Białystok

Moja ocena: 9/10









Kto z nas nie pragnie miłości? Chyba nie ma takiej osoby. Wszyscy chcieliby poczuć ciepło ukochanej osoby i jej czułość. Jednakże, miłość psychiczna to nie wszystko. Istnieje także fizyczne podejście do tego uczucia, w dzisiejszych czasach częściej nazywane po prostu seksem.

Emily Dubberley jest brytyjską pisarką i dziennikarką specjalizującą się w sprawach seksu i związków międzyludzkich. Ma na swoim koncie liczne publikacje cieszące się dużą popularnością w USA i Wielkiej Brytanii. Jej twórczość pomogła urozmaicić pożycie seksualne tysiącom par na całym świecie. Tym razem prezentuje nam talię, która odkrywa przed nami pięćdziesiąt dwie pozycje seksualne od każdej strony.

Prawdę mówiąc, nigdy nie przyszłoby mi do głowy, żeby coś podobnego zawrzeć w kartach. Ale przyznaję, pomysł mi się spodobał. Jest bardzo innowacyjny i przydatny. Ta talia miło mnie zaskoczyła i nie rozczarowałam się, kiedy ją otrzymałam.

Każda karta ma dwustronną instrukcję. Na jednej widzimy rysunek, przedstawiający daną pozycję, na drugiej zapisane uwagi. W każdym przypadku możemy przeczytać informacje o tym jak przybrać pozycję, a także jakie daje ona korzyści dla partnera i partnerki. Jest także ostrzeżenie, mówiące czego robić nie należy, a także wizualnie przedstawiony poziom trudności. Oprócz tego, w niektórych przypadkach autorka mówi o urozmaiceniach, jakie w tej sytuacji można wprowadzić.



Do talii dołączony jest poradnik z sugestiami jak można korzystać z kart i w jaki sposób umilić sobie pożycie seksualne (na przykład wrzucając kartę do torby partnera, by coś mu zasugerować).

Dla mnie jedynym minusem są rysunki, które mogłyby być wyraźniejsze. Owszem, taka forma jest jak najbardziej miła dla oka, ale mimo wszystko, niektóre pozycje mogłyby być przedstawione dokładniej.

Talia miłości to świetny prezent na każdą okazję. Na pewno jest też doskonałym dodatkiem do nocy z pikanterią i codziennych kontaktów z partnerem.



Za możliwość zrecenzowania talii dziękuję Studiu Astropsychologii.

0 komentarze:

Prześlij komentarz