25 paź 2012

Stosik!


Dzisiaj przedstawiam Wam stosik!
Niektóre z pozycji dostałam na początku miesiąca, inne w tym tygodniu.
W każdym razie, zbiór całkiem spory :)



Ledwo zmieściłam na zdjęciu! Jabłuszko oczywiście moje (już zjedzone) =)


Po kolei:

Studio Astropsychologii

Rachel Jayne Groover "Silna i kobieca" - Pozycja wciąż czeka na przeczytanie, ale myślę, że już niedługo się za nią zabiorę.

Debbie Ford "Rozwód początkiem życia" - Temat mi bliski, nie powiem, choć nie w dosłownym znaczeniu. Przebrnę przez nią w swoim czasie.

James Van Praagh "Niedokończone sprawy" - Ta książka bardzo mnie interesuje, ale musi jeszcze poczekać na swoją kolej.

Deepak Chopra i Gotham Chopra "Siedem duchowych praw superbohaterów" - [Recenzja]

Claire "Magia wiedźm" - W trakcie czytania. Niedługo skończę i powinna pojawić się recenzja. [Recenzja]


Wydawnictwo Kojro

Leena Lander "Rozkaz" - Wciągnęła mnie. Zaczęłam czytać "na chwilę" i nim się obejrzałam, przeczytałam już połowę. [Recenzja]

Taavi Soininvaara "Wirus Ebola w Helsinkach" - Jeszcze nie zaczęłam, czeka grzecznie na swoją kolej. [Recenzja]


Od Żaby

Katarzyna Berenika Miszczuk "Ja, diablica" - Od Lilien. Ha! Przyszła jako pierwsza w tym tygodniu, już w poniedziałek i zrobiła mi naprawdę miłą niespodziankę :)




Wydawnictwo Jaguar

Caitlin Kittredge "Żelazny cierń" - Razem z pozycją niżej, dzisiejsza paczuszka. Sympatyczne zaskoczenie, bo spodziewałam się tylko jednej książki. [Recenzja]

Kelly Creagh "Nevermore" - Gdy tak twardy jest Twój upór, precz stąd diable! Precz stąd kruku! Już nie mogę doczekać się czytania! [Recenzja]


I jeszcze od Studia

Emily Dubberley "Talia miłości" - [Recenzja]

Dr Doreen Virtue "Dar od aniołów" - Niezwykle ciekawa talia. Już przejrzałam, ale jeszcze trochę nad nią popracuję. [Recenzja]

Louise L. Hay "Potęga myśli" - Recenzja jeszcze dziś lub jutro. Najbardziej prawdopodobna opcja to dziś po północy :) [Recenzja]


Oczywiście zapomniałam umieścić na zdjęciu "Miasta upadłych aniołów" Cassandry Clare. Gapa ze mnie, ale pozycja kupiona przeczytana w ten sam dzień. Niedługo recenzja. [Recenzja]


Tyle do czytania! Miodzio! =)

0 komentarze:

Prześlij komentarz